  | 
						Το ξεκίνημα του αγώνα ήταν καταστροφικό για τον Γάλλο, καθώς καθ'
						οδόν για το Shakedown του αγώνα ο κινητήρας της C4 παρουσίασε
						προβλήματα. Αμέσως όλοι πίστεψαν ότι η Citroen θα αντικαταστήσει τον
						κινητήρα με αποτέλεσμα ο Loeb να ξεκινήσει τον αγώνα με ποινή 5 λεπτών,
						αλλά αντί αυτού η Citroen έκανε την κίνηση "ματ" όπως απεδείχθη,
						επισκευάζοντας τον ίδιο κινητήρα, ρισκάροντας φυσικά το αν αυτός θα
						αντέξει κατά την διάρκεια του αγώνα. Ο κινητήρας όχι μόνο άντεξε, αλλά
						έδωσε την δυνατότητα στον Γάλλο να κάνει εντυπωσιακούς χρόνους και να
						πάρει μια πολύ σημαντική νίκη.
						 
						 
						Στην 2η θέση βρέθηκε ο
						εντυπωσιακότατος και πάλι Chris Atkinson με το Subaru Impreza WRC στην
						καλύτερη του επίδοση στο WRC. O Αυστραλός κινήθηκε πολύ γρήγορα,
						εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Latvala και πλέον οι ισορροπίες στο
						στρατόπεδο της Subaru αρχίζουν να "αλλάζουν" με κάθε αγώνα που περνάει.
						 
						 
						Στην 3η θέση βρέθηκε ο Jari Matti Latvala με το Ford Focus WRC.
						Eντυπωσίασε και πάλι την πρώτη μέρα του αγώνα καθώς προηγήθηκε αλλά την
						επόμενη ανοίγωντας τον δρόμο δεν κατάφερε να κινηθεί στο ίδιο ρυθμό ενώ
						και ένα πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο του Focus δεν του επέτρεψε να
						διεκδηκήσει κάτι καλύτερο. Παρ' όλα αυτά όμως δείχνει ότι έχει την
						ταχύτητα για να "απειλήσει" τον Loeb.
						 
						 
						Πίσω του, το έταιρο
						εργοστασιακό Ford Focus WRC με τον Mikko Hirvonen να μην μπορεί να
						γράψει χρόνους κορυφής ακόμα και όταν δεν καθάριζε τον δρόμο λόγω
						σειράς εκκίνησης όπως την πρώτη μέρα. Είχε βέβαια και 2 κλαταρίσματα
						την πρώτη μέρα αλλά και πάλι οι χρόνοι του τις άλλες 2 μέρες δεν ήταν
						κοντά σε αυτούς του Latvala, ενώ και η 4η θέση οφείλεται στο κλατάρισμα
						που είχε ο Henning Solberg με το Ford Focus WRC της Stobart στην
						προτελευταία ε.δ. του αγώνα. Ο Νορβηγός σε συγκεκριμένους αγώνες
						δείχνει ότι μπορεί να κινηθεί σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Και πάλι μετά
						την Σουηδία λόγω "ατυχίας" δεν κατάφερε να πάρει ένα πολύ καλό
						αποτέλεσμα. Το κλατάρισμα του κόστισε πολύ σε χρόνο με αποτέλεσμα να
						χάσει την 4η θέση από τον Hirvonen.
						 
						 
						Tην βαθμολογούμενη 8άδα
						συμπλήρωσαν οι Matthew Wilson με Ford Focus WRC, Federico Villagra με
						Ford Focus WRC και Ricardo Trivino με Peugeot 206 WRC.
						 
						 
						Στους
						"άτυχους" του αγώνα ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC που
						εγκατέλειψε την 2η μέρα από σπασμένο ημιαξόνιο που δεν τον άφησε εκτός
						αγώνα καθώς ξεκίνησε την 3η μέρα με super-rally αλλά δεν κατάφερε κάτι
						καλύτερο από την 12η θέση, ενώ την προσπάθεια τους δεν ολοκλήρωσαν οι,
						Gigi Galli με το Ford Focus WRC που εγκατέλειψε από κινητήρα στην 4η
						ε.δ ενώ ως εκεί έκανε χρόνους κοντά στο πόντιουμ, και οι οδηγοί των
						Suzuki SX4 WRC, Τoni Gardemeister και PG Andersson από ντίζα γκαζιού
						και πρόβλημα στον κινητηρά αντίστοιχα
						 
						 
						Το ράλλυ του Μεξικού ήταν
						και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για τα πληρώματα που συμμετέχουν στο
						JWRC. Eκεί, το νέο "wonderboy" της Γαλλίας, ο Sebastien Ogier με ένα
						Citroen C2 S1600, στην πρώτη του εμφάνιση στον θεσμό, έδειξε δείγματα
						πολύ μεγάλου οδηγικού ταλέντου. Πίεσε την πρώτη μέρα, δημιούργησε
						διαφορά κοντά στο λεπτό και μετά οδήγησε όσο χρειαζόταν για να ελέγξει
						τους αντιπάλους του. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Jaan Molder που με το
						Suzuki Swift S1600 πραγματοποίησε καλή εμφάνιση αλλά δεν μπόρεσε να
						ακολυθήσει τον νεαρό Γάλλο. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ο Πολωνός Michal
						Kosciuszko επίσης με Suzuki Swift S1600.
						 
						 
						O επόμενος αγώνας θα γίνει και πάλι σε χωμάτινες  ε.δ στην Αργεντινή στις 27-30 Μαρτίου. 
						 
						 | 
					 
					
						 
						 | 
					 
					
						 
						 | 
					 
					
						 
						 | 
					 
					
						 
						 | 
					 
					
						 
						 | 
					 
				
			 
			 |